Sukatan KOMSAS Tingkatan 4 dan
Analisis Soalan SPM 2011 - 2014
Antologi Harga Remaja
Antologi Harga Remaja
|
Soalan
|
Genre
|
Tajuk
|
Soalan
SPM
|
|
2(b)
:
Prosa
Moden
|
Cerpen
|
Ibu dan Ceper
|
|
|
Memori Seorang Tua
|
SPMU 2014
|
||
|
Israk
|
SPMN 2013
|
||
|
Pemain Catur
|
|
||
|
Mellisa
|
|
||
|
Biarkan Samudera
|
|
||
|
Drama
|
Gelanggang Tuk Wali
|
|
|
|
Forum Remaja 2020
|
SPMN 2014
|
||
|
Cempaka Berdarah
|
SPMN 2011
|
||
|
2(c)
:
Prosa
Klasik
|
Prosa
Tradisional
|
Pelayaran Yang Penuh Peristiwa
|
|
|
Merah Silu
|
SPMN 2012
|
||
|
Hikayat Indera Nata
|
SPMN 2013
|
||
|
Hikayat Khoja Maimun
|
SPMU 2013
|
||
|
2(d)
:
Puisi
Tradisional atau
Moden
|
Puisi
Tradisional
|
Pantun Empat Kerat
(Budi)
|
|
|
Pantun Empat Kerat
(Jenaka dan Sindiran)
|
|
||
|
Syair Definisi Orang Berakal
|
SPMU 2013
|
||
|
Syair Siti Sianah
|
|
||
|
Gurindam 12 Fasal Yang Keenam
|
|
||
|
Seloka Emak Si Randang
|
|
||
|
Sajak
|
Harga Remaja
|
|
|
|
Di Perpustakaan
|
|
||
|
Mengintai Ruang Insaf
|
|
||
|
Mahsuri
|
SPMN 2014
|
||
|
Adat Sezaman
|
SPMU 2012
|
||
|
Tiba Waktunya
|
|
Antologi Dirgahayu Bahasaku
|
Soalan
|
Genre
|
Tajuk
|
Soalan
SPM
|
|
2(b)
:
Prosa
Moden
|
Cerpen
|
Pahlawan Buntung
|
|
|
Pungut Alias Zahara Alias Yap Siew
Hong
|
SPMU 2012
|
||
|
Idola
|
|
||
|
Penanggungan
|
|
||
|
Hutan Rimba
|
SPMN 2012
|
||
|
Tanggar Amanat
|
|
||
|
Drama
|
Tiang Cengal Dinding Sayung
|
|
|
|
1400
|
|
||
|
Dato’ Onn
|
SPMU 2013
|
||
|
2(c)
:
Prosa
Klasik
|
Prosa
Tradisional
|
Hikayat Langlang Buana
|
SPMU 2014
|
|
Hikayat Siak
|
SPMU 2012
|
||
|
Dua Geliga Hikmat
|
SPMN 2011
|
||
|
Hikayat Opu Daeng Menambun
|
SPMN 2014
|
||
|
2(d)
:
Puisi
Tradisional atau
Moden
|
Puisi
Tradisional
|
Pantun Enam Kerat
|
SPMN 2011
|
|
Pantun Lapan Kerat
|
|
||
|
Syair Makna Riak
|
|
||
|
Syair Pemberontakan Patani
|
|
||
|
Gurindam Tonggak Dua Belas
|
|
||
|
Seloka Si Luncai
|
SPMU 2014
|
||
|
Sajak
|
Dirgahayu Bahasaku
|
SPMN 2013
|
|
|
Kecek –(V)
|
|
||
|
Bangkitlah
|
SPMN 2012
|
||
|
Pasar Perasaan
|
|
||
|
Di Bawah Langit yang Sama
|
|
||
|
Arkitek Kota
|
|
No comments:
Post a Comment