Thursday, February 18, 2016

Surat Tidak Hadir Ke Sekolah

……………………………
……………………………
……………………………
……………………………
……………………………
______________________________________________________________________

Guru Tingkatan 5SC,
SMJK Phor Tay,
731, Jalan Sungai Dua,
11700 Bayan Lepas,
Pulau Pinang.                                                                                                    ………………..

Tuan,

TIDAK HADIR KE SEKOLAH

Saya, penama seperti di atas ialah ibu /bapa / penjaga kepada ……………………………., pelajar Tingkatan 5SC. Saya ingin memaklumkan bahawa anak saya telah tidak hadir ke sekolah pada ……………………..

2. Hal ini disebabkan dia ……………………………………………………..............................
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

3. Saya harap cikgu memahami masalah anak saya. Saya juga berharap anak saya tidak ketinggalan dalam pelajaran berikutan ketidakhadirannya. Kerjasama cikgu diucapkan ribuan terima kasih.

Sekian, terima kasih.


Yang benar,


………………………………….

(…………………………………..)

No comments:

Post a Comment